۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۶۰۱۷۵۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مدیریت‌ها در کشور ضعیف است | با رونق تولید دشمن مأیوس می شود

مدیریت‌ها در کشور ضعیف است | با رونق تولید دشمن مأیوس می شود
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ایران کشوری غنی است اما مدیریت‌ها در آن ضعیف است و اگر مدیریت‌ها درست شود می‌توانیم خود را در مقابل تحریم‌های دشمنان اداره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار فرماندار بیرجند اظهار داشت: باید در فرصت کم عمر بهترین استفاده را کرد تا هیچگاه حسرت فرصت‌های از دست رفته را نخوریم.

وی با بیان اینکه باید با عمل کردن به شعار سال دشمنان را در جنگ اقتصادی مأیوس کرد، گفت: نخستین مسأله در جامعه، فرهنگ است و تمام امورات ناشی از فرهنگ است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشور غنی است اما مدیریت‌ها در آن ضعیف است و اگر مدیریت‌ها درست شود می‌توانیم با این همه نعمت در کشور اقدامات خوبی انجام داد و خود را در مقابل تحریم‌های دشمنان اداره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید برای رونق تولید شرایط تولید را هموار کرد، گفت: باید با روحیه جهادی در جنگ اقتصادی موفق شد و جهادگونه عمل کرد.

وی تصریح کرد: نظارت‌ها در تولید و توزیع قوی باشد؛ متاسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برخی از افراد نیز وام را به اسم تولید گرفته اما هیچ خبری از کارخانه نیست و پول را در کار دیگری هزینه می‌کنند که باید جلوی این اقدامات هم گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه برخی از افراد با تبلیغات روانی بازار را به هم می‌پاشند و سود می‌برند، افزود: متاسفانه بسیاری از کارخانجات تعطیل هستند که باید با کمک به آن‌ها به چرخه تولید برگردند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات